dimecres, 16 de juny del 2010

De P3 a 6è















Melània
Fa 9 anys que sóc a l'escola i aquests anys que he estat aquí m'ho he passat molt bé.
He vist créixer a tots els meus companys i companyes de classe i esta bé vivir-ho..
Hem  fet colònies, excursions, gimcanes a l'escola.
He après molt però ara ja tinc ganes d'anar a l'institut.

Ester
Jo vaig arribar a P5 per tant he estat 7 anys a l'escola. A vegades amb els companys ens hem barallat, però sempre ens hem tornat a fer amics.
Recordaré a tots els profes i a tots als alumnes, especialment al meu fillol de lectura. També recordaré molt als meus companys que em van escollir com a representant del projecte TIC TAC.
Bona sort a tots el alumnes i mestres i jo me'n vaig a l'institut!!

Cosmin
Quan vaig arribar a l'escola de Corçà no coneixia a ningú.
A primer no sabia parlar català ni castellà. De mica en mica vaig aprendre el català.
Quan vaig fer segon vaig aprendre a llegir català i castellà, a tercer ja els sabia parlar.
A cinquè i a sisè recordo quan em castigaven sense sortides i també recordo un examen que vaig treure un excel·lent.

Martí
Durant aquest 9 anys han passat moltes coses.
Els tres primers anys van ser de glòria perquè a classe ens ho passàvem  molt bé.
Els darrers 6 anys han sigut diferents perquè hem hagut de treballar més.
Hi ha hagut professors que m' han agradat i d'altres que no tant, hi ha hagut assignatures que m'han agradat i altres que no...
Però el que recordaré sempre són les coses positives.
Adéu CEIP EL RODONELL!

Alan
Quan vaig arribar a l'escola de Corçà m'ho vaig passar molt bé i també malament.  A quart, cinquè i sisà a l'escola m´ho he passat bastant bé i he après coses. El que m'agrada més de l'escola és E.F, perquè m'agrada competir amb altra gent sóc competitiu i em diuen que en veritat sóc llest, però no crec que sigui veritat. Adéu.

Teo
Tinc pocs records: Un d'ells és els professors, n'hi ha que m'agraden i n'hi ha que no!!
També els meus amics i companys de classe (que s'han portat bé amb mi)!!
El que no em va agradar va ser el canvi d'escola (quan vam passar de l'escola vella al barracó)!! En general aquesta escola m'ha agradat força!!

Calin
Encara recordo el primer dia de  l'escola quan vaig plorar per no fer P5 però al final hi vaig anar. En tots aquests cursos he après moltes coses.
Encara recordo quan en Cosmin li va agafar el quadern a en Teo a 2n i quan vam anar al zoo, i també hem fet molts vídeos amb en Josep V. i m'han agradat molt tots els mestres.

Neus
Després d'haver passat 9 anys a l'escola m'ha semblat una experiència inoblidable. Els mestres que he tingut tots m'han agradat. Sou els millors professors que he tingut. Adéu siau, us trobaré molt a faltar perà ja vindré de tant en tant a veure-us. També ha estat molt divertit el temps que he passat amb els nens i les nenes.

Pol
A l'escola he après molt, he trobat els meus millors amics, m'ho he passat molt bé (a l'hora del pati), ...
Tinc una anècdota molt divertida d'aquesta escola:
-Sabeu que en David té els ulls força grans no??
Doncs un dia que es quedava al menjador estava plorant i jo li vaig dir: - No llores niño de los ojos grandes, no llores.

Joel
Durant aquest nou anys he conegut molta gent, alguns m'han caigut molt bé i alguns no tant. De petit tinc bons records com: jugar, divertir-me... Però tinc experiències no gaire bones com quan vaig haver d'anar a l'hospital per fer-me un punt al cap... Quan vaig ser uns anys més gran, vaig descobrir que aprenia fàcilment. Tinc records molt bons  d'aquesta escola com colònies, els companys i els professors que m'han ajudat molt.
Tots els companys som diferents però tots som amics.

Esforceu-vos i aconseguireu el que voldreu!

Andreu
Durant aquests 9 anys, he après moltes coses,
he anat de colònies, he conegut a molta gent que ha vingut d'altres escoles...
Recordo que un dia a P5 vaig voler ficar una xinxeta sota la cadira d'un nen i com que sóc una mica despistat m'hi vaig seure a sobre i me la vaig clavar jo.

Verònica
Jo recordo que quan vaig venir era molt petita i molt baixeta.
Des de sempre m'he quedat a dinar i d'aquestes estones tinc molts records.
M'han passat coses maques i no tan maques, però ara aniré a l'institut i coneixeré molta  gent nova.

Josep
Rrecordo moltes anècdotes d' aquests anys a l'escola i la majoria de l'hora del pati
amb en Pol al puja i baixa, amb un nen que ens trencava els tractors...
També hi ha hagut MOLTÍSSIMES hores de classe que se mhan fet molt llargues
i molts mestres!!!!!!!! Adéu a tots els lectors del bloc, mestres i companys!

David

Aquest cole m'ha agradat molt i tinc records molt bons.

Jo vaig arribar a l'escola a P4 i el mateix dia també va arribar un nen un any més gran, l'Imad. Tots dos ens vam quedar plorant a davant la porta i vam jugar molt de temps junts.
També recordo que quan vam passar a 1r, només teníem mitja hora de pati, i el primer dia de primer quan va sonar la sirena tots vam entrar cap a la classe i les mestres ens buscaven pel pati. Va ser molt divertit!



2 comentaris:

  1. Hola a tots els nens i nenes de 6è.
    M’ha agradat molt llegir cada una de les vostres reflexions. A cada escrit que llegia em venia a la ment, la carona de quan us vaig conèixer a 1r o a 3r. Per mi sou un referent: quan vau fer 1r, jo era el primer any que treballava en aquesta escola.
    Us he fet poques classes en grup, però per a mi han estat molt interessants. He mantingut xerrades a nivell de petit grup i individuals i totes han estat molt enriquidores i profitoses.
    Com us deia, he llegit cada una de les reflexions i també he dedicat una estona a mirar els videos que heu fet amb en Josep...”quina currada” (que digueu vosaltres), un treball molt bó per dues parts, la d’en Josep i la vostra.
    I si hem deixeu reflexionar a mi, crec que durant els 6 anys que us he seguit, heu fet un intensiu i constant treball personal, cadascun al seu ritme, cadascun al seu nivell personal, però totes i tots, heu assolit que, els valors estan per davant del material i que el respecte a la persona és el principal. Que ho apliqueu o no, està a la vostra llibertat, però les vivències de respecte i empatia, ja són dins vostre.
    Espero i desitjo de tot cor que tingueu molta sort, que sapigueu trobar la part positiva en totes les vivències i sigueu respectuosos amb els altres i amb vosaltres.
    Un petó cibernètic a cadascun (aquests no molesten) i fins aviat als que ens vingueu a visitar.

    ResponElimina
  2. Per cert, qui creieu que us ha fet l'escrit?

    ResponElimina